Alipainehoidot Lympha Touch ja LPG - alipaineiden tehoa

Lympha Touch ja LPG ovat alipaineeseen perustuvia laitehoitoja.

Lympha Touchia käytetään

• turvotuksien hoitoon
  • reumaan
  • syöpäsairauksien jälkitilojen hoitoon
  • arpien- ja haavan hoitamiseen

Lympfa Touch nopeuttaa verenpurkauksien, nyrjähdysten ja lihasrepeytymien, rasitusvammojen ja palovammojen parantumista. Lympha Touch toimii hyvin lihashuollossa, lihaskalvojen käsittelyssä ja nivelten toiminnan aktivoinnissa.
Kehonhoitolaite LPG on antanut hyviä tuloksia lihasvaurioiden ja arpikudoksen hoidossa. LPG-hoitomuoto perustuu alipaineeseen. Laitteen motorisoidut rullat muokkaavat ja vilkastuttavat sidekudosta, mikä edistää neste- ja verenkiertoa.

Ravintoaineiden kulun kiihdyttäminen nostaa ja lisää ihon elastisuutta sekä helpottaa kipua. Hoito tuo apua kehon lymfaattiseen järjestelmään. Se tehostaa kuona-aineiden poistumista, vähentää turvotusta sekä aikaansaa uusia imusuonia tuhoutuneiden tilalle.

LPG Terapeuttiset hoidot

Fysioterapiassa LPG:tä käytetään vaurioituneen kudoksen (mm. arvet, palovammat), kiputilojen tai lihasjäykkyyden hoitoon. Sidekudos venyy, jolloin arpikudos pehmenee ja siitä tulee kestävä. Myös nivelten sidekudoksia hoidetaan LPG-hoidoilla. Alipainerullaus tehoaa suoraan kudokseen ja näin vähentää tulehdusreaktiota ja nivelten jäykkyyttä.

Leikkauksen jälkitiloissa alipainerullaus nopeuttaa kuona-aineiden poistumista ja vähentää turvotusta ja notkeuttaa arpikudosta.

Lymfaterapiassa LPG muodostaa uusia imusuonistoja tuhoutuneiden tilalle. Se tehostaa laskimoiden toimintaa ja keventää näin raskaita ja väsyneitä jalkoja, tehoaa jopa suonikohjuihin.

LPG-alipainehoidosta on apua kroonisiin kiputiloihin ja hoitomuoto tuo helpotusta myös psoriasis-potilaille.

Lue lisää LPG-hoidoista www.alasetimport.fi